Educación Social (1999) |
Asignaturas |
DIDÁCTICA DIFERENCIAL |
Continguts |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2011_12 |
Asignatura | DIDÁCTICA DIFERENCIAL | Código | 11081104 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Cr.Teoría | Cr.Prácticos | Tipo | Curso | Periodo | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatoria | Segundo | Segundo |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
tema | Subtema |
1. Aspectes conceptuals i epistemològics. | 1.1. Pedagogia Diferencial vs Didàctica Diferencial. Didàctica Personalitzada vs Didàctica Diferencial. 1.2. Quin tipus de ciència és la Didàctica Diferencial? 1.3. Transició de les diferències tradicionals a les diferències amb base científica. 1.4. El concepte de diferència i les variables generadores de diferències vàlides. 1.5. Ambits d´intervenció de la Didàctica Diferencial. |
2. Evolució històrica | 2.1. Educació diferencial 2.2. Pedagogia diferencial 2.3. Didàctica diferencial |
3. Categorització de diferències per la Didàctica Diferencial: cap a una superació de les classificacions tradicionals i les formes d´atenció derivades. | 3.1. Les diferències individuals. 3.2. Estudi de dos plantejaments oposats: l´educació en funció del sexe i en funció de l´edat. |
4. Els contextos d´actuació de la Didàctica Diferencial. | 4.1. En l´Educació formal 4.2. En l´Educació no formal |