Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 2 | 4 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
6 | 9 | 15 | |||||
Treballs |
|
5 | 20 | 25 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
4 | 4 | 8 | |||||
Debats |
|
2 | 2 | 4 | |||||
Sessió Magistral |
|
21 | 21 | 42 | |||||
Atenció personalitzada |
|
7 | 0 | 7 | |||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 | 6 | 8 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |