Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
CUETOS F., Psicología de la escritura. (Diagnóstico y tratamiento de los trastornos de escritura), 8ª, Wolters Kluwer España MARRODÁN, M.J., Las letras bailan. Prevención y tratamiento de los trastornos lectoescriptores y dislexia, 1ª, Publicaciones ICCE NEMIROVSKY, M. i altres, Experiencias escolares con la lectura y la escritura., 1ª, Graó |
Complementària |
COMES, G. , Intervenció educativa en les dificultats ortogràfiques, Tarragona: ICE URV, 1999 TEBEROSKY, A. , Proposta constructivista per aprendre a llegir i a escriure., Vicens Vives, 2001 DIEZ, A. (coord.), L’aprenentatge de la lectoescritura des d’una perspectiva constructivista I i II., Graó, 1998 |