Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA EN L'ETAPA 0-6 |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA LLENGUA EN L'ETAPA 0-6 | Codi | 11111017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
Camps, A. (coord), L’ensenyament de la comprensió, 1.994, Barcelona, Barcanova Bigas, M.; Correig, M., Didàctica de la llengua en l'educació infantil, 2.001, Madrid, Ed. Síntesis Carretero, Mario, Constructivismo y educación, 1.993, Zaeragoza, Edelvives Cassany, Daniel, Descriure escriure. Com s'aprèn a escriure, 1.987, Barcelona, Empúries Colomer, T.; Camps, A., Ensenyar a llegir, ensenyar a comprendre, 1.991, Barcelona, Rosa Sensat/Edicions 62, Didàctiques Díez de Ulzurrun (coord), L'aprenentage de la lectoescriptra des d'una perspectiva constructivista (vols. 1 i 2), 2.007, Barcelona, Graó Domínguez Chillón, Lauara, Proyectos de trabajo: Una escuela diferente, 2.000, Madrid, La Muralla Ferreiro, E.; Teberosky, A., Los sistemas de escritura en el desarrollo del niño, 1.979, Madrid, siglo XXI Fons, Montserrat, Llegir i escriure per viure, 1.999, Madrid, siglo XXI Hernández, F.; Ventura, M., La organización del currículum por proyectos de trabajo, 1.993, Barcelona, Graó-ICE Julià, t., Encetar l'escriure. Per un aprenentatge lúdic i funcional de la llengua escrita, 1.995, Barcelona, A.M. Rosa Sensat, dossiers nº 50 Escribir y leer (3 vols), Maruny, L.; Ministral, M; Miralles, M., 2.002, Madrid, M.E.C / Edelvives Solé, I., Estratègies de Lectura, 1.992, Barcelona, Graó Teberosky, A., Psicopedagogia del llenguatge escrit, 1.987, Barcelona, I.M.E. monogràfics nº 8 Teberosky, A., Proposta constructivista per apendre a llegir i escriure, 2.001, Barcelona, Vicens Vives Teberosky, A.; Solé, I., Psicopedagogia de la lectura i de l'escriptura, 1.999, Barcelona, UOC Teberosky, A., Aprendiendo a escribir, 1.992, Barcelona, ICE-Horsori Depeatament d'ensenyament, Orientacions per a l'ensenyament de la lectura i l'escriptura, , Barcelona, Generalitat de Catalunya |
|
|
Complementària | |