Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Llengua Estrangera (1997) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA LLENGUA II | Codi | 11141027 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
, http://www.elhuevodechocolate.es, , , http://www.monografias.com/trabajos15/metodos-creativos/metodos-creativos.shtml, , , http://www. edu365.primaria, , M. Correig i altres, Una capseta blanca que s'obre i es tanca., Graó, 1984 M. Vilà i Santasusana, Didàctica de la llengua oral formal: continguts d'aprenentatge i seqüències didàctiques., Graó, 2002 G. Rodari, Gramàtica de la fantasia., Aliorna, 1987 J. Palou; C. Bosch (coords), La llengua oral a l'escola: 10 experiències didàctiques., Graó, 2005 J. Moreno; J. Paredes, Hacer sentir, pensar. Reflexiones y actividades para mejorar la comunicación, Ñaque, 2005 M. Cuervo y otros, Mejorar la expresión oral. Animación a través de dinámicas grupales., Narcea, 1991 D. Cassany, Escriure per comunicar-me, per divertir-me, Cruïlla, 1990 D. Cassany, La cuina de l'escriptura, Empúries, 1993 D. Cassany, Construir l'escriptura, Empúries, 1999 D. Cassany, Cop d'ull. Textos i exercicis per a la comprensió lectora i l'expressió escrita, Edicions 62, 1991 D. Cassany i altres, Ensenyar llengua, Graó, 1993 A. Camps i altres, L'ensenyament de l'ortografia, Graó, 1989 A. Camps, La gramàtica a l'escola, Barcanova, 1986 J. Bruner, La parla dels infants, Eumo, 1985 C.Lomas y otros, Ciencias del lenguaje, competencia comunicativa y enseñanza de la lengua, Paidós, 1993 J. Tough, Lenguaje, conversación y educación. El uso curricular del habla en la escuela desde los 7 años, Visor, 1989 G. Lluch (coord.), ¿Cómo conocer los buenos libros para niños y jóvenes, Fundalectura (Bogotá), 2009 F. Orteu, Per què no llegeixo?, Ara Llibres, 2003 T. Colomer y A. Teberosky, Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure, Vicens Vives, 2001 F. Smith, Para darle sentido a la lectura, Trillas (México), 1990 M. Torra, Taller d'escriptura d'escriptura creativa, Educaula, 2009 , http://www.xtec.cat, , , http://academia.uat.edu.mx/parter/asesoria/escribir.htm, , , http://personal2.iddeo.es/xgarcia/cuina.htm, , |
Complementària |
, , , |