Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
AVALUACIÓ DE PROGRAMES, CENTRES I PROFESSORS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | AVALUACIÓ DE PROGRAMES, CENTRES I PROFESSORS | Codi | 11152017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats prèvies i avaluació de l'assignatura. |
Treballs | - Recopilació d’instruments per a l’avaluació de centres, programes i professors. La realització d'aquest treball comprèn la recerca i "captura" d'instruments, proves, tests.... per a l'avaluació de l'abans esmentat. Per a cada document és necessari la inclusió de la seva referència bibliogràfica complerta i una puntualització de la seva utilitat. (En grup -màxim 4 persones- - Treball teòric sobre conceptualizació/investigació avaluativa/avaluació institucional (tipus article) (individual). (obligatori) |
Treballs | Presentació d'un disseny complert per avaluar una determinada dimensió d'un centre educatiu. Caldrà desenvolupar-lo per àmbits i categories. A més a més s'haurà de fer un desglossament dels principals indicadors de cadascún d'aquests àmbits, les indicacions de les fonts d'informació, formats de qüestions, ítems o preguntes o instruments a utilitzar o altra informació rellevant. (En grup -màxim 4 persones-. Obligatori). S’exposarà en públic. |
Sessió Magistral | Sessions presencials per desenvolupar els blocs temàtics de la matèria. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Conferències específiques sobre temes concrets. |