2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  AVALUACIÓ DE PROGRAMES, CENTRES I PROFESSORS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats prèvies i avaluació de l'assignatura.
Treballs - Recopilació d’instruments per a l’avaluació de centres,
programes i professors. La realització d'aquest treball comprèn la recerca i "captura" d'instruments, proves, tests.... per a l'avaluació de l'abans esmentat. Per a cada document és necessari la inclusió de la seva referència bibliogràfica complerta i una puntualització de
la seva utilitat. (En grup -màxim 4 persones-
- Treball teòric sobre conceptualizació/investigació
avaluativa/avaluació institucional (tipus article) (individual). (obligatori)
Treballs Presentació d'un disseny complert per avaluar una
determinada dimensió d'un centre educatiu. Caldrà
desenvolupar-lo per àmbits i categories. A més a més s'haurà de fer un desglossament dels principals indicadors de cadascún d'aquests àmbits, les indicacions de les fonts d'informació, formats de qüestions, ítems o preguntes o instruments a utilitzar o altra informació rellevant. (En grup -màxim 4 persones-. Obligatori).
S’exposarà en públic.
Sessió Magistral Sessions presencials per desenvolupar els blocs temàtics de la matèria.
Esdeveniments científics i/o divulgatius Conferències específiques sobre temes concrets.