Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ | Codi | 11162018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Cinquè | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer quina és la influència dels factors psicològics en l'aprenentatge. Conèixer quins són i com afecten a les situacions d'E/A en l'escola els factors psicosocials i contextuals. Conèixer algunes de les aportacions de les teories de l'aprenentatge a situacions d'E/A. Fer que l'alumne reflexioni entorn als factors que exerceixen una acció directa en el context escolar i com es poden modificar aquests per aconseguir uns resultats del procés d'E/A més positius. | A9 A13 A15 A19 |
||
Conèixer i aplicar la normativa APA en la referenciación de les fonts bibliogràfiques Ser capaces de mostrar habilitats en la gestió de la informació Conèixer els canvis i continuïtats que es produïxen a partir del moment evolutiu de l'adolescència fins al final del processos vital Afavorir l'aplicació de continguts en l'àmbit de la pràctica professional. Poder treballar en equip | B1 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12 B19 B22 B27 B30 |
C2 C5 |