Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOPATOLOGIA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOPATOLOGIA II | Codi | 11204107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Conèixer els diferents models teòrics d'explicació de la conducta anormal. Comprendre la psicopatologia des del punt de vista del desenvolupament. | |
A6 |
Conèixer els transtorns psicopatològics pel que fa a la seva fenomenologia, classificació, etiopatogènia, diagnòstic, curs i evolució. Conèixer i saber utilitzar els sistemes de classificació en psicopatologia. | |
A10 |
Descripció i comprensió dels processos psicològics anormals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |