2011_12
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries Preparació i exposisció oral de les motivacions i expectatives 5%
Debats Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin.
En alguns casos caldrà també preparar un informe escrit en el qual s'exposin les principals conclusions que s'han extret.
15%
Presentacions / exposicions Exposició oral dels treballs i pràctiques a través de les TIC realitzats. 20%
Pràctiques a través de TIC Treballs de cerca d'informació, descripció i implementació d'eines TIC que puguin ser útils en la docència de la Tecnologia a secundària. En alguns casos caldrà també fer-ne una exposició oral.

Dsseny i desenvolupament d'activitats d'ensenyament-aprenentatge de la Tecnologia a secundària que usin les TIC de manera adient. Caldrà contextualitzar les activitats i presentar-ne una memòria.
25%
Sessió Magistral Participació activa dels estudiants en les sessions magistrals: formulació i resposta de preguntes, aportació de crítiques constructives etc. 5%
Treballs Realització de treballs monogràfics relacionats amb el quefer professional del professorat de secundària. Caldrà elaborar un document escrit i/o multimèdia. En alguns casos caldrà també realitzar una exposició oral. 20%
Esdeveniments científics i/o divulgatius Presència a la xerrada
Participació en els debats promoguts pel ponent
Treball de reflexió posterior
10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Alguns dels treballs es faran conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i
${1}iLa tecnologia a secundària${1}i

En l'avaluació de tots els treballs escrits un 10% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques.${1}i
${1}i