Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA | Codi | 11605120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats Introductòries | Preparació i exposisció oral de les motivacions i expectatives | 5% | |
Debats | Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin. En alguns casos caldrà també preparar un informe escrit en el qual s'exposin les principals conclusions que s'han extret. |
15% | |
Presentacions / exposicions | Exposició oral dels treballs i pràctiques a través de les TIC realitzats. | 20% | |
Pràctiques a través de TIC | Treballs de cerca d'informació, descripció i implementació d'eines TIC que puguin ser útils en la docència de la Tecnologia a secundària. En alguns casos caldrà també fer-ne una exposició oral. Dsseny i desenvolupament d'activitats d'ensenyament-aprenentatge de la Tecnologia a secundària que usin les TIC de manera adient. Caldrà contextualitzar les activitats i presentar-ne una memòria. |
25% | |
Sessió Magistral | Participació activa dels estudiants en les sessions magistrals: formulació i resposta de preguntes, aportació de crítiques constructives etc. | 5% | |
Treballs | Realització de treballs monogràfics relacionats amb el quefer professional del professorat de secundària. Caldrà elaborar un document escrit i/o multimèdia. En alguns casos caldrà també realitzar una exposició oral. | 20% | |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Presència a la xerrada Participació en els debats promoguts pel ponent Treball de reflexió posterior |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Alguns dels treballs es faran conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i En l'avaluació de tots els treballs escrits un 10% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques.${1}i |