Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Enseny. d'Idiomes (CTE) (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE L'ADMINISTRACIÓ | Codi | 11615109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Models i tradicions de l'ensenyament de l'Administració d'Empreses. | 1.1 La problemàtica actual de l'ensenyament de l'Administració d'Empreses a la Formació Professional. 1.2 competències específiques i transversals a l'Administració d'Empreses. |
2. Orientacions didàctiques per l'ensenyament-aprenentage de l'Administració d'Empreses. | 2.1 Idees prèvies de l'alumnat. 2.2 Activitats i recursos didàctics. 2.3 Organització de l'aula. 2.4 El paper del professor. 2.5 Motivar, demostrar i raonar per convèncer. 2.6 Argumentació i pensament crític. |
3. Del currículum prescrit al projecte curricular de centre i d'aula. | 3.1 Criteris generals de programació seqüenciació de continguts i disseny d'activitats. 3.2 L'avaluació de la tasca docent a l'Administració d'Empreses. |
4. Programació del procés d'ensenyament-aprenentatge d'Administració d'Empreses. | 4.1 Les unitats didàctiques. 4.2 Criteris generals. 4.3 Objectius didàctics. 4.4 Continguts. 4.5 Orientacions metodològiques de caràcter didàctic. 4.6. Mitjans i recursos. 4.7. Activitats: criteris d'elecció, resolució de problemes i experimentació, projectes. |