Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Geografia (2001) |
Assignatures |
PLANIFICACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ TERRITORIAL DE CATALUNYA | Codi | 12092217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Definir conceptes de planejament territorial | A1 A2 A5 |
||
2. Identificar els antecedents del planejament territorial tant a escala global com a Catalunya | A1 A2 |
||
3. Comprendre les relacions i diferències entre planejament territorial i urbanisme | A3 A4 A9 A21 |
||
4. Explicar la necesitat d'aplicar un enfoc multidisplinari i interdisciplinari en la temàtica del planejament territorial | A5 A8 A17 A26 |
||
5. Analitzar la diferent percepció que al llarg de la història l'home ha tingut del territori | A9 A17 |
B8 B18 |
|
6. Distingir els diferents sistemes de planejament territorial | A1 A5 |
B8 B18 |
|
7. Utilitzar bases de dades | A6 A8 A15 |
B8 B10 |
C2 |
8. Analitzar les figures de planejament territorial existents a Catalunya | A1 A5 A16 A24 |
B8 B18 |
|
9. Prendre consciència de la necessitat de dur a terme una planejament territorial | A5 A16 A17 |
B7 B18 B19 B27 |
|
10. Contribuir a la millora del medi ambient a partir del planejament territorial | A5 A14 A17 |
B5 B7 B27 |
C3 |