Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
CREATIVITAT PUBLICITÀRIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12112015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Quart | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Romo, Manuela (1998): Psicología de la creatividad. Paidós, Barcelona. Ricarte, José María (1998): Creatividad y comunicación persuasiva. Aldea Global, Bellaterra. Hernández, Caridad (1999): Manual de creatividad publicitaria. Síntesis, Madrid. Landau, Erika (1987): El vivir creativo. Herder, Barcelona. Puente Ferreras, Aníbal (1999): El cerebro creador. Alianza Editorial, Madrid. Gardner, Howard: Mentes creativas. Una anatomía de la creatividad vista a través de las vida de Sigmund Freud, Albert Einstein, Pablo Picasso…Mahatma Gandhi, Paidos Testimonios, 1995. Herreros Arconada, Mario: La Publicitat. Fonaments de la comunicació publicitaria. Barcelona: Pòrtic Mèdia. Enciclopèdia Catalana, 2000 Marina, José Antonio: Teoría de la Inteligencia Creadora.Anagrama, 1993. Mokyr, Joel. La palanca de la riqueza. Creatividad tecnológica y progreso económico. Alianza Editorial, Madrid 1993 Ricarte, José M.: Creatividad y Comunicación persuasiva. Valencia: Universitat de Valencia, 1998. Steiner, George Gramàtiques de la Creació. Proa, 2001 Dr.Mario Alonso Puig. Reinventarse. Tu segunda oportunidad. Plataforma Editorial, 2010 |
|
Complementària | |