Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
PATROCINI I MECENATGE |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PATROCINI I MECENATGE | Codi | 12112230 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, , , Manuel Palencia-Lefler, L'activitat professional de cercar recursos, Pleniluni, 2003 JL. Martínez y A. Simon y Agüero, La acción social en la empresa: el caso español y latinoamericano, Prentice-Hall Finantial Times - Madrid, 2003 Pere Clotas y Cierco, El patrocini empresarial, Col·lecció Seny i Rauxa. LID Editorial Empresarial. Barcelona, 2008 |
Parés i Maicas, M.(1994). La nueva filantropía y la comunicación social: mecenazgo, fundación y patrocinio. Col. Comunicación y RP. Barcelona: ESERP/UB. Amado, J. De Andrés (1996). Mecenazgo y patrocinio: las claves del marketing del s.XXI. Madrid: Editmex. Guardia, R. Y Renart, L. (1995). Estrategia competitiva y responsabilidad social. Barcelona: IESE. Altarriba, Francesc Xavier (2001). Guia práctica del mecenazgo. Barcelona: Ediciones Mecalux. Articles i altres. |
|
Complementària | |