URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
HISTÒRIA ECONÒMICA CONTEMPORÀNIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTÒRIA ECONÒMICA CONTEMPORÀNIA | Codi | 12204254 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Optativa | Quart | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix en profunditat temes específics tant històrics com metodològics | |
A2 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A4 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A5 |
Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A6 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria | |
A7 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria | |
A8 |
Coneix en profunditat temes específics tant històrics com metodològics | |
A9 |
Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d'afrontar-lo Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema historiogràfic i avaluar-ne els possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels altres i es retroalimenta de forma constructiva Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
B7 |
Identifica els problemes i les conseqüències derivats del desenvolupament sostenible | |
B8 |
Estableix objectius clars pel projecte Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |