Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
LLENGUATGES ARTÍSTICS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LLENGUATGES ARTÍSTICS | Codi | 12214001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer les coordenades espaciotemporals (diacronia i sincronia), els límits i les interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l’art. | |
A5 | Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història. | |
A15 | Conèixer els mitjans instrumentals aplicats a la història de l'art: gràfics, dibuix artístic i lineal, fotografia, imatge en moviment, informàtica, coneixements per interpretar les anàlisis de tipus material de la obra d’art (físiques, químiques, informes de restauració). | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre | |
B5 | Treballar de forma col·laborativa | |
B6 | Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. |