2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A18 Identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa o institució, afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la Publicitat i les Relacions Públiques.
 B3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B11 Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.