Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
CREATIVITAT PUBLICITÀRIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12224111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Ricarte, José M. (1998): Creatividad y comunicación creativa. UAB, Col. Aldea Global, Bellaterra Hernández, Caridad (1999): Manual de creatividad publicitaria. Ed. Síntesis, Madrid Moliné, Marçal (1999): La Fuerza de la Publicidad, Cuadernos Cinco Días, Madrid Ricarte, José M. (2000) Procesos y técnicas creativas publicitarias: ideas básicas
i altres proporcionats pel professor |
|
Complementària | |
Bassat Luis (1993): El libro rojo de la publicidad, Ed. Folio, Barcelona Lorente, Joaquin (1991): Casi todo lo que sé de publicidad, Ed Folio, Barcelona Ogilvy, David (1967): Confesiones de un publicitario, Ed. Oikos Tau, Barcelona Ogilvy, David (1990): Ogilvy y la Publicidad, Ed. Folio, Barcelona Bernbach, William (1999): Bill Bernbach dijo..., DDB, Barcelona Oejo, Eduardo (1998): Dirección de Arte. La cara oculta de la imagen publicitaria, Ed. Eresma, Madrid
|