2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A17 Exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assistint el client de manera contínua abans, durant i després de la realització de les accions de comunicació.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la Publicitat i les Relacions Públiques.
 B3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
 B9 Saber planificar i organitzar.
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.