2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A17 Coneix els fonaments teòrics i conceptuals del màrqueting
Comprèn la dimensió pràctica i real del màrqueting
Assumeix la total relació que existeix entre màrqueting i comunicació
Adquireix els coneixements necesssaris per atendre l'aplicació del màrqueting en la futura vida professional dels estudiants
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
 B2 Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Troba la solució adequada
Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup
 B3 Troba nous mètodes per fer les coses
 B4 Reflexiona sobre el procés d'aprenentatge i necessitats d'aprenentatge
 B5 Dirigeix reunions amb eficàcia
 B9 Té capacitat de planificació i organització
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient