2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ DE MITJANS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries L'assignatura de Planificació de mitjans té un component de coneixements de caire matemàtic i estadístic que cal tenir present. Tanmateix la pròpia simbiosi de la llicenciatura amb les ciències socials, més que amb les ciències físiques o exactes, obliga a fer un plantejament concret de l'exposició de l'assignatura, la qual cosa no vol dir que s'hagi d'ometre l'exposició de coneixements matemàtics i estadístics, però sí que serà lluny de plantejaments corresponents a les ciències exactes, tret de l'anàlisi de dades d'abast, on el component matemàtic és imprescindible. És per això que l'afany didàctic de l'assignatura es basa en el corrent pragmàtic, on escau la interrelació de conceptes metodològics amb conceptes quantitatius de correspondència L’assistència de l’alumnat és obligatòria
Presentacions / exposicions Presentacions i exposicions a classe a carrèc de grups de 4 alumnes, presentant els dos treballs mes importants del curs
Sessió Magistral És important significar que, durant el curs, s’intentarà que es facin tres conferències solemnes impartides, a la URV, per professionals de reconegut prestigi en el camp dels Mitjans Publicitaris. Llur contingut serà matèria d’examen.