2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ I IMATGE CORPORATIVA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A18 Coneix els conceptes i principis de la Imatge Corporativa
Incorpora els elements fonamentals de la gestió de la Identitat Corporativa
Coneix els aspectes lligats a la teoria i a la gestió de la Comunicació Corporativa
Analitza i avalua críticament campanyes de comunicació i imatge corporativa
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Comprèn els elements que composen una disciplina
 B3 Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis
 B4 Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst
 B5 Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup
 B8 Planifica una avaluació dels resultats dels projectes
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C5 Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat