Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Proves objectives de tipus test |
|
A final de curs hi haurà un EXAMEN TEÒRIC relatiu als continguts generals de l'assignatura. L'examen serà una prova objectiva amb preguntes tipus test de verdader o fals i d'elecció múltiple. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes. S'ha d'aprovar amb un mínim de 5 per fer mitja amb les altres proves. |
30% | ||||||
Proves de desenvolupament |
|
Hi han dos tipus de proves de desenvolupament: - les SÍNTESIS TEMÀTIQUES (ST) - la RECENSIÓ d'un llibre. SÍNTESIS TEMÀTIQUES. De cada tema exposat, i en grups de dues persones, els alumnes han de fer un document escrit que inclogui un esquema conceptual dels continguts de cada tema, un resum del seu conjunt i algun contingut addicional referenciat. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes i cal fer totes les ST de tots els temes exposats a classe. Per fer mitja amb la resta de proves de l'avaluació continuada cal presentar doncs totes les ST i que la mitja d'elles doni un mínim de 5. Si no es presenta 1 ST, la prova no queda superada i per tant no es pot fer mitja amb la resta de notes de l'avaluació continuada. RECENSIÓ. Del llibre que el professor escolleixi els alumnes han de fer una recensió individualment. Un treball màxim de 3/4 pàgines. La recensió és obligatòria i cal superar-la amb un mínim de 5 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'avaluació continuada. |
SÍNTESIS TEMÀTIQUES 20% RECENSIÓ 10% |
||||||
Proves pràctiques |
|
Durant el curs, els alumnes hauran de fer 2 treballs en grup (els mateixos grups de 2 persones amb els quals es fan les ST). Aquests treballs són la confecció, recull i presentació dels diferents elements operatius que es necessiten per a la producció d'una campanya: briefing, pressupost, guió, rapport de tasques, diagrama de gant, etc...En aquest cas doncs, un treball serà relatiu a la realització d'una campanya de comunicació i l'altre a la organització d'un event. | 30% | ||||||
Altres | ASSISTÈNCIA. L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no aprovarà l'assignatura. |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'assignatura Direcció de comptes en Publicitat i Relacions Públiques només es cursa sota una avaluació continuada del global d'activitats que els alumnes desenvolupen durant el quadrimestre. En principi, doncs, no es planteja la possibilitat de cursar l'assigantura d'una altra manera que no sigui sota l'avaluació continuada.Si hi ha qualsevol alumne/a que no pugui cursar l'assignatura sota l'avaluació continuada ha de parlar amb el professor per comunicar-li la seva situació i certificar-li les causes abans del 18 de febrer de 2012i, aleshores, mirar de trobar si hi ha una solució alternativa al seu cas. ES FONAMENTAL DONCS, EN AQUESTS CASOS, HAVER TINGUT UNA TROBADA PERSONAL AMB EL PROFESSOR ABANS DEL 18 DE FEBRER DE 2012 AL SEU DESPATX, ENCARA QUE SIGUI FORA D'HORES DE DOCÈNCIA. Un cop passat aquest plaç del 18 de febrer de 2012, i si els alumnes afectats no s'han posat en contacte personal amb el professor (no via e-mail), no es podrà contemplar cap altre solució d'avaluació de l'assignatura que no sigui l'avaluació continuada. |