Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LITERATURA FRANCESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LITERATURA FRANCESA | Codi | 12274104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
És capaç de comentar i valorar textos literaris Coneix les tendències i les obres literàries més significatives Coneix les relacions entre literatura, pintura, fotografia i cinema Coneix les relacions entre les tradicions literàries europees | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Transfereix l'aprenentatge de casos i exercicis de l'aula a situacions reals d'altres àmbits Obté el recolzament necessari d'altres per assolir l'èxit de les seves decisions | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |