Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ANGLESA III |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LLENGUA ANGLESA III | Codi | 12274111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
A8 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir | |
A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada | |
A10 |
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir | |
A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |