Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
EL SISTEMA DE SONS DE L'ANGLÈS II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | EL SISTEMA DE SONS DE L'ANGLÈS II | Codi | 12274114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir | |
A10 |
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a nivell avançat Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir Es sensibilitza sobre el sistema de sons de la llengua anglesa, la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l'expressió oral, de manera que es puguin identificar i corregir els mals hàbits adquirits Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el mateix procés d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d'aprenentatge proposats pel professor Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema i no quedar-se amb els símptomes Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |