Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS II | Codi | 12274120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A12 |
Adquireix la capacitat d'establir la relació entre forma i contingut en les obres de nombrosos autors en llengua anglesa | |
A13 |
Coneix les principals tècniques literàries de la ficció, el teatre, la poesia i el cinema | |
A16 |
Adquireix les eines necessàries per analitzar i avaluar obres literàries i cinematogràfiques des d'un punt de vista crític | |
A17 |
Millora les capacitats de lectura i escriptura | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Troba nous mètodes per fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |