2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Grau d'Anglès (2009)
 Assignatures
  LLENGUA ALEMANYA IV
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A2 Coneix la gramàtica i el vocabulari d'una segona llengua estrangera a un nivell bàsic.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d'ús instrumental d'una segona llengua estrangera
Es sensibilitza sobre els aspectes contrastius entre la llengua alemanya i l’espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Es sensibilitza sobre el sistema de sons de la llengua alemanya
Es sensibilitza sobre les característiques diferenciadores de la cultura alemanya
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d’aprenentatge de la llengua alemanya
Valora la importància de la responsabilitat, l’organització, la disciplina i la consistència a l’hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries en el desenvolupament personal
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
 B6 Sap respondre a les preguntes que se li formulen
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge