Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ALEMANYA IV |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LLENGUA ALEMANYA IV | Codi | 12274202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari d'una segona llengua estrangera a un nivell bàsic. Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d'ús instrumental d'una segona llengua estrangera Es sensibilitza sobre els aspectes contrastius entre la llengua alemanya i l’espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir Es sensibilitza sobre el sistema de sons de la llengua alemanya Es sensibilitza sobre les característiques diferenciadores de la cultura alemanya Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d’aprenentatge de la llengua alemanya Valora la importància de la responsabilitat, l’organització, la disciplina i la consistència a l’hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries en el desenvolupament personal | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
Sap respondre a les preguntes que se li formulen Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |