Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Estudis Superiors de Llengua, Literatura i Cultura Catalanes (2007) |
Assignatures |
TEORIA I CRÍTICA DE LES ARTS ESCÈNIQUES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TEORIA I CRÍTICA DE LES ARTS ESCÈNIQUES | Codi | 125231115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | Es valorarà l'assimilació dels continguts de l'assignatura. | Requisit indispensable per a la pràctica externa. | |
Pràctiques de camp/sortides | L'assistència és obligatòria. Sobre cadascun dels espectacles, l'alumnat realitzarà un exercici pràctic de crítica teatral seguint els paràmetres indicats per a cada cas. En aquesta activitat l'alumnat haurà d'aplicar tots els coneixements adquirits en l'assignatura. | Aquesta és la base de la qualificació de l'assignatura. | |
Fòrums de discussió | De cadascun dels espectacles que s'analitzin s'obrirà un fòrum per tal de comentar-ne els aspectes més remarcables. | Participació en el fòrum. | |
Resolució de problemes, exercicis | S'analitzarà la metodologia més adequada per tal d'elaborar la valoració dels espectacles i, en conseqüència, de les arts escèniques. | Superaració del mínim establert | |
Treballs | De cadascun dels espectacles, i com a síntesi dels coneixements teòrics, es durà a terme un treball de crítica teatral. | Superació del mínim establert. | |
Proves pràctiques | Després d'analitzar els components de les arts escèniques des d'un punt de vista teòric, caldrà ser capaç de sintetitzar-los en un espectacle concret. | Superació del mínim establert. | |
Altres | Es tindrà en compte l'assistència, participació i capacitat de debatre sobre les arts escèniques i la configuració d'un criteri estètic. |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||