Medicina (1994) |
Assignatures |
PSIQUIATRIA INFANTIL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSIQUIATRIA INFANTIL | Codi | 14012219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aconseguir que el futur metge apreciï, sàpiga realitzar i doni la importància necessària a l'examen de la història clínica evolutiva i de la història familiar, que tan especialment s'aprenen amb l'experiència de la psiquiatria infantil i juvenil i que haurà de servir-li per a la realització, per extensió, de tota la història clínica, i l'ensinistrarà en la ponderació normalitat-anormalitat psíquica. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 |
||
Aconseguir que el futur metge percebi la importància existencial de la dimensió de salut mental infantil i juvenil, i que entengui el pacient com una unitat biopsicosocial en evolució. | A16 A36 |
B2 B13 B20 |
|
Aconseguir que l'alumne, en la mesura que realitza les seves pràctiques en el que serà el seu futur context professional, conegui els conceptes que sustenten l'organització assistencial i la nova cultura de coordinació del treball entre unitats que presten serveis diferents al mateix usuari. | A5 |
B3 B5 |
|
Aconseguir que l'alumne conegui les principals síndromes i malalties psiquiàtriques de la infantesa i adolescència, així com les orientacions terapèutiques. | A1 A2 A3 A4 A16 A26 A29 A46 |