Medicina (1994) |
Assignatures |
PSIQUIATRIA INFANTIL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSIQUIATRIA INFANTIL | Codi | 14012219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | el´laboració d´ una memòria de tres pàgines on consti al menys la visita d´un pacient i /o la seva família, amb les impressions diagnòstiques que han estat compartides amb el professional del servei i reflexions personals sobre les observacions fetes. | 50% de la qualificació | |
Proves pràctiques | exàmen de cas clínic. Amb disponibilitat d´´us de material bibliofràc a l´exàmen | 50% de la qualificació | |
Altres | la presencia amb aprofitament del 70% de les classes teòriques suposa l´exempció de l´exàmen teòric |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Realització de les proves pertinents per comprovar que l'alumne hagi assolit suficientment els objectius previstos, tant en els coneixements teòrics com en els pràctics. L'avaluació serà continuada en el programa pràctic, encara que al final es realitzarà una prova de resolució de problema clínic a partir d'una història clínica sobre un cas desconegut per a l'alumne. Hi entraran preguntes per observar com l'alumne orienta la resolució diagnosticoterapèutica del cas i, finalment, un apartat on l'alumne pugui desenvolupar i ampliar teòricament alguns dels punts tractats, diagnòstic diferencial i tractament. |