Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Informàtica (1997) |
Assignatures |
DISSENY D'INTERFÍCIES GRÀFIQUES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DISSENY D'INTERFÍCIES GRÀFIQUES | Codi | 17012102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1 - Conèixer els fonaments psicològics, ergonòmics i sociològics del disseny de les interfícies d'usuari. | A13 |
B14 |
C3 |
2 - Conèixer les teories i models d'alt nivell sobre les interfícies d'usuari. | A13 |
B3 B11 B12 B14 |
|
3 - Aplicar els principis generals i pautes del desenvolupament d'interfícies gràfiques. | A13 |
B2 B3 B4 B11 B12 |
|
4 - Analitzar les necessitats d'informació, en contingut, oportunitat i forma, dels usuaris en llur treball. | A9 A13 |
B3 B5 B9 B11 B13 B14 |
|
5 - Construir una metàfora adient de la informació a representar a la interfície gràfica. | A4 A13 |
B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 |
|
6 - Organitzar i dirigir proves de comprensió de la metàfora i d'usabilitat. | A13 |
B5 B9 B14 |
|
7 - Construir una interfície gràfica d'usuari a partir de les necessitats d'informació amb diferents tipus d'eines. | A4 A5 A8 A9 A11 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
|
8 - Cooperar amb les persones que desenvolupen els altres aspectes del programari. | A8 A11 A12 A13 |
B5 B9 B11 |
C3 |