URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
ESTRUCTURA DE MERCATS TURÍSTICS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ESTRUCTURA DE MERCATS TURÍSTICS | Codi | 21204106 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Realització de pràctiques. L'entrega de les pràctiques es realitzarà en la setmana 14. Els resultats de les pràctiques es presentaran en PPT. |
30% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzaran proves de desenvolupament i conceptuals. | 70% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En segona convocatòria, l'alumne hauràn de realitzar proves de desenvolupament i conceptuals. L'objectiu és que demostri els mateixos coneixements que els seus companys en 1a convocatòria. (70%). Realització de pràctiques (voluntària). L'entrega de les pràctiques es realitzarà en la setmana 14. Els resultats de les pràctiques es presentaran en PPT. (30%) Si no s'entreguen les pràctiques, la nota final de la segona convocatòria serà el 100% les proves de desenvolupament i conceptuals. |