2011_12
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
 
 
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
 Assignatures
  OPERACIONS AVANÇADES I GESTIÓ DE LA QUALITAT EN ORGANITZACIONS TURÍSTIQUES
DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) OPERACIONS AVANÇADES I GESTIÓ DE LA QUALITAT EN ORGANITZACIONS TURÍSTIQUES Codi 215161101
Ensenyament
Direcció i Planificació del Turisme (2006)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Primer Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SETÓ PAMIES, MARIA DOLORES
Adreça electrònica dolors.seto@urv.cat
Professors/es
SETÓ PAMIES, MARIA DOLORES
Web
Descripció general i informació rellevant El objetivo último de l’asignatura es el de proporcionar al alumno una visión clara del concepto de calidad en el ámbito de los servicios y su implicación estratégica para la empresa. Para ello se analizan no únicamente los modelos conceptuales y de media de la calidad de servicio sinó también toda una serie de variables que están muy relacionadas con la calidad: la satisfacción del cliente, la fidelidad del cliente, la imagen de marca y la gestión de quejas.
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent