El objetivo último de l’asignatura es el de proporcionar al alumno una visión clara del concepto de calidad en el ámbito de los servicios y su implicación estratégica para la empresa. Para ello se analizan no únicamente los modelos conceptuales y de media de la calidad de servicio sinó también toda una serie de variables que están muy relacionadas con la calidad: la satisfacción del cliente, la fidelidad del cliente, la imagen de marca y la gestión de quejas. Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant,
en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta
a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per
poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent