En un entorn dominat per les decisions de màrqueting a nivell global, la constatació de la heterogeneitat en les persones, permet assolir importants avantatges competitius a les empreses que son capaces de dissenyar i escollir els segments de mercat adients a les seves capacitats d'oferta. L'atenció de col·lectius específics de mercat pot aportar un valor superior tant per a l'empresa com per l'usuari del producte turistic. Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant,
en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta
a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per
poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent