Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA BIOLÒGICA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOLOGIA BIOLÒGICA II | Codi | 11204104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Conèixer els mecanismes a través dels quals els factors genètics exerceixen una influència sobre el comportament. Conèixer el paper de les hormones en la conducta. Conèixer les bases biològiques de la agressivitat per compendre el paper de la biologia en la conducta agressiva i la violència. Conèixer els paper de la biologia en la sexualtitat humana. tant normal com patològica. Entendre el paper de les emocions en la planificació i organització de la conducta, aixi com en la presa de decisions. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |