Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PROGRAMES, INSTITUCIONS, SERVEIS I RECURSOS PER L'ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PROGRAMES, INSTITUCIONS, SERVEIS I RECURSOS PER L'ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA | Codi | 11224110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social. | |
A3 | Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. | |
A4 | Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació. | |
A7 | Dissenyar i organitzar recursos, projectes i serveis socioeducatius. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. | |
B3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. | |
C6 | Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |