Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP3 |
Elaborar projectes d’investigació sobre formació, en totes les seves fases, disseny, desenvolupament i avaluació, d’acord als àmbits d’estudi |
|
AP4 |
Dominar les tècniques, instruments i procediments d’anàlisi adequats als objectius d’investigació previstos. |
|
AP6 |
Dominar les tècniques i la capacitat reflexiva per a organitzar, dirigir i coordinar accions formatives, d’acord als diferents contexts de la pràctica formativa. |
|
AP8 |
Ser capaços d’introduir innovacions tant en la planificació com en el procés, tenint com a referent el comportament del grup diana en el moment interactiu. |
|
AP10 |
Concebre la pròpia pràctica professional com a oportunitats i experiències de treball, generadora de desenvolupaments conceptuals i d’investigació que facilita la professionalització del formador/a i de la mateixa professió. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Professionalitzador |
|
BP1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BP2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BP4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BP5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BP6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BP7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BP8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BP10 |
Treballar en equip i gestionar equips |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
Professionalitzador |
|
CP2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CP3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CP4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
|
CP5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |