Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A1 |
Conèixer, analitzar i transmetre la història general i la història pròpia del territori. |
| A2 |
Conèixer i analitzar l’estructura diacrònica de la història. |
| A4 |
Conèixer i interpretar la història com a disciplina en construcció. |
| A6 |
Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques. |
| A9 |
Conèixer, analitzar i interpretar detalladament un o més períodes específics del passat de la humanitat. |
| A10 |
Conèixer els instruments de recopilació d’informació com catàlegs bibliogràfics, inventaris d’arxius i referències electròniques, i tenir habilitat per utilitzar-los. |
| A12 |
Analitzar i interpretar el registre arqueològic. |
| A18 |
Elaborar, relacionar, sintetitzar i representar gràficament i cartogràficament informació geogràfica per a la comprensió i interpretació del territori. |
| A19 |
Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions interrelacionant els fenòmens geogràfics (medi físic i humà) a diferents escales territorials. |
| A20 |
Conèixer les teories dels principals pensadors. |
| A27 |
Conèixer i comprendre a un nivell elemental els sistemes socials (parentesc, religió i visió del món, política, economia, gènere, art, etc.) i les seves dinàmiques dins de cultures específiques. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B3 |
Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |