Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA DE LA DONA EN L'EDAT MITJANA I MODERNA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTÒRIA DE LA DONA EN L'EDAT MITJANA I MODERNA | Codi | 12204230 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Realitza memòries, monografies i informes sobre temes concrets | |
A2 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A4 |
Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria | |
A5 |
Comprèn la importància de la hipòtesi com a punt de partida de tota la investigació i aplicar-la a l'estudi i investigació Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A6 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents | |
A7 |
Avalua el procés de construcció del coneixement Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria | |
A8 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A9 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A12 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Troba la solució adequada Analitza els problemes i les seves causes des d’un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts | |
B5 |
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Sap respondre a les preguntes que se li formulen Fa presentacions interessants i convincents Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Identifica els problemes i les conseqüències derivats del desenvolupament sostenible | |
B8 |
Els objectius del projecte aconsegueixen involucrar a l’equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |