Educational guide Faculty or Arts |
Graduate in English Studies |
Subjects |
ENGLISH LANGUAGE III |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2011_12 |
Subject | ENGLISH LANGUAGE III | Code | 12274111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Third | First |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
A8 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir | |
A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada | |
A10 |
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir | |
A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts. Autonomously adopt learning strategies in each situation. | |
B2 |
Identify problems and take decisions to solve them. Collect the information they need so that they can solve problems using data and not subjective opinion, and subjecting the information at their disposal to logical analysis. Draw up strategies to solve problems. | |
B3 |
Search for new procedures and methods. | |
B4 |
Manage and organize their work and time as scheduled. Present results before the stipulated deadlines. | |
B5 |
Help to define, organize and distribute the group’s tasks. Bear in mind the opinions of others and give constructive feedback. | |
Type C | Code | Learning outcomes |