URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
HISTÒRIA I ANTROPOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTÒRIA I ANTROPOLOGIA | Codi | 14224120 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Obligatòria | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A36 |
Comprendre la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Conèixer i debatre sobre l'origen i l'abast dels problemes alimentaris del món contemporani Predir efectes canvis / factors socioculturals en la salut Conèixer l'evolució de l'alimentació al llarg temps / espai Coneixer i comprendre la història de la dietètica i la nutrició | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Conèixer l'evolució de l'alimentació al llarg temps / espai Comprendre la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Predir efectes canvis / factors socioculturals en la salut Conèixer i debatre sobre l'origen i l'abast dels problemes alimentaris del món contemporani Coneixer i comprendre la història de la dietètica i la nutrició | |
B7 |
Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B8 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats Conèixer l'evolució de l'alimentació al llarg temps / espai Comprendre la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Predir efectes canvis / factors socioculturals en la salut Conèixer i debatre sobre l'origen i l'abast dels problemes alimentaris del món contemporani Coneixer i comprendre la història de la dietètica i la nutrició | |
B6 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context | |
B10 |
Conèixer l'evolució de l'alimentació al llarg temps / espai Comprendre la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Predir efectes canvis / factors socioculturals en la salut Conèixer i debatre sobre l'origen i l'abast dels problemes alimentaris del món contemporani Coneixer i comprendre la història de la dietètica i la nutrició | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |