Administració i Direcció d'Empreses (2002) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE MÀRQUETING | Codi | 16042019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Martín Armario, E. Marketing. Barcelona: Ariel, 1998. Kotler, P. Dirección de Marketing. Madrid: Pearson Prentice Hall, 2006. Esteban, A. Principios de Marketing. Madrid: ESIC, 1997. Santesmases, M. Marketing, conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide, 2001. |
|
Complementària | |
Artal Castells, M. Dirección de ventas. Barcelona: Ariel, 1999. Cohen, W. El plan de Marketing. Bilbao: Deusto, 1990. Vázquez, R; Trespalacios, J.A. Estrategias de distribución comercial. Madrid: Thomson, 2006. Díez de Castro. Merchandising. Madrid: Pirámide, 1996. Luecke, R. Desarrollar la gestión de la creatividad y de la innovación. Barcelona. Ed. Deusto, 2004. |