Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA | Codi | 16214110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BUENO CAMPOS, E. et al. (2006): Dirección estratégica: Desarrollo de la estrategia y análisis de casos. Madrid: Pirámide. FERNÁNDEZ SÁNCHEZ, E. (2005): Dirección estratégica de la empresa: Fundamentos y puesta en práctica. Madrid: Delta. GARRIDO BUJ, S. (2006): Dirección estratégica, 2a edición. Madrid: McGraw-Hill. GRANT, R. M. (2006): Dirección estratégica: Conceptos, técnicas y aplicaciones, 3a edición. Madrid: Thomson-Civitas. JOHNSON, G.; SCHOLES, K. i WHITTINGTON, R. (2006): Dirección estratégica. Análisis de la estrategia de las organizaciones, 7a edición. Madrid: Pearson Prentice Hall. MINTZBERG, H. i QUINN, J. B. (1991): El proceso estratégico: Conceptos, contextos y casos. México: Prentice Hall. (Existeix també una edició breu del 1997; i una edició europea revisada del 1998). NAVAS, J. E. I GUERRAS, L. A. (2007): La dirección estratégica de la empresa. Teoría y aplicaciones, 4a edición. Madrid: Thomson-Civitas. THOMPSON, A. A. Jr.; STRICKLAND III, A. J. i GAMBLE, J. E. (2008): Administración estratégica: Teoría y casos, 15a edición. México: McGraw-Hill. |
|
Complementària | |
BUENO CAMPOS, E.; MORCILLO, P. i SALMADOR, M. P. (2006): Dirección estratégica: Nuevas perspectivas teóricas. Madrid: Pirámide. DESS, G. G. i LUMPKIN, G. T. (2003): Dirección estratégica. Madrid: McGraw-Hill. HAMEL, G. i PRAHALAD, C. K. (1995): Compitiendo por el futuro. Estrategia crucial para crear los mercados del mañana. Barcelona: Ariel Sociedad Económica. HAX, A. i MAJLUF, N. (1997): Estrategias para el liderazgo competitivo: De la visión a los resultados. Buenos Aires: Granica. KAY, J. (1994): Fundamentos del éxito empresarial. El valor añadido de la estrategia. Barcelona: Ariel. MENGUZZATO, M. i RENAU PIQUERAS, J. J. (1991): La dirección estratégica de la empresa. Barcelona: Ariel Economía. MINTZBERG, H.; AHLSTRAND, B. i LAMPEL, J. (1999): Safari a la estrategia. Buenos Aires: Granica. PORTER, M. E. (1985): Estrategia competitiva. Técnicas para el análisis de los sectores industriales y de la competencia. México: CECSA. PORTER, M. E. (1987): Ventaja competitiva. Creación y sostenimiento de un desempeño superior. México: CECSA. PORTER, M. E. (1999): Ser competitivo: Nuevas aportaciones y conclusiones. Bilbao: Deusto. STERN, C. W. i STALK, G. (1998): Ideas sobre estrategia. Bilbao: Deusto. STRATEGOR (1995): Estrategia, estructura, decisión, identidad: Política general de la empresa. Barcelona: Masson. |