Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS | Codi | 16214116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Luque Teodoro, Investigación de márkeitng, Fundamentos, 1 edició, Barcelona Teordoro Luque, Técnicas de Análisis de datos e investigación de mercados, 2000, Ediciones Pirámide BÁEZ Y PÉREZ DE TUDELA, JUAN, Investigación Cualitativa, 2009, Esic Editorial Días de rada Iguzquiza, Vidal, Diseño y Elaboración de Cuestionarios para la Investigación Comercial, 2001, Esic Editorial Visauta, B, Análisis estadístico con SPSS para windows, 2002, |
Complementària | |