Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS CRÍTIQUES | Codi | 18204116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||||||
Activitats Introductòries |
|
3 | 0 | 3 | ||||||||||
Seminaris |
|
16 | 26 | 42 | ||||||||||
Sessió Magistral |
|
20 | 8 | 28 | ||||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
14 | 14 | 28 | ||||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
10 | 20 | 30 | ||||||||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 0 | 2 | ||||||||||
Proves mixtes |
|
5 | 12 | 17 | ||||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |