URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
MÀRQUETING TURÍSTIC |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | MÀRQUETING TURÍSTIC | Codi | 21204110 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Altés, C., Marketing y Turismo, Síntesis, Madrid Bigné,J.E.; Font,X. y Andreu, L., Marketing de destinos turísticos, Esic, Madrid Grande, I., Marketing de servicios, Esic, Madrid Kotler,P.;Bowen J. y Makens, J., Marketing para turismo, Prentice Hall, Madrid Martín Armario, E., Marketing, Ariel, Barcelona Miquel, S.;Mollá,A;Bigné,J.E., Introducción al Marketing, McGrawHill, Madrid Muñoz, F., Marketing Turístico, Centro de Estudios Ramón Areces, Madrid Santesmases,M., Marketing. Conceptos y Estrategias, Pirámide, Madrid |
|
|
Complementària |
Eigler, P. Y Langeard, E., Servucción. El marketing de los servicios, Mc Graw Hill., Madrid Lovelock,C, Mercadotecnia de Servicios, Prentice Hall, México Montaner, J., Estructura del mercado turístico, Síntesis, Madrid Sáinz de vicuña, J.M, El plan de Marketing en la práctica, ESIC, Madrid Zeithaml, V.A. y Bitner, M.J., Marketing de Servicios., McGrawHill, México |
|