Codi |
|
A2 |
Dissenyar i desenvolupar projectes educatius i unitats de programació que permetin adaptar el currículum al context sociocultural. |
A11 |
Conèixer i entendre els continguts propis de les ciències experimentals a Primària, actitudinals, conceptuals i procedimentals i com s'han d'integrar per a l'aprenentatge dels alumnes. |
A12 |
Conèixer els elements de la didàctica de les ciències experimentals i els diferents enfocaments didàctics. |
A13 |
Conèixer les característiques de les dificultats principals en l'ensenyament-aprenentatge de les ciències experimentals, als coneixements previs i la seva influència en l'aprenentatge |
A38 |
Conèixer l'avaluació dels plans de treball individualitzats, introduint ajustaments progressius en els objectius de la intervenció, en l'adequació dels mètodes, les pautes a seguir. |
A39 |
Conèixer les ajudes tecnològiques per millorar les condicions d'aprenentatge i la qualitat de vida. |
A41 |
Ser capaç de desenvolupar en els alumnes hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència. |
A42 |
Ser capaç de promoure els comportaments respectuosos amb el medi natural, social i cultural. |
A44 |
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. |
A48 |
Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure un aprenentatge significatiu. |
A49 |
Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne |
A50 |
Ser capaç de dissenyar i desenvolupar activitats d’avaluació dels coneixements i habilitats dels alumnes |
A58 |
Gestionar els conflictes i resoldre'ls. |
A66 |
Conèixer la diversitat de recursos didàctics concrets, tant a l'aula com externs, per a l'ensenyament-aprenentatge de les ciències i als criteris per decidir com i quan utilitzar-los i adaptar-los a la diversitat dels alumnes i situacions |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B8 |
Sensibilitzar-se pels temes vinculats amb el medi ambient. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B11 |
Comprometre's en potenciar el rendiment acadèmic dels alumnes i els seus progressos escolars en el marc d'una educació integral |
B13 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B14 |
Ser capaç de prendre decisions |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |