Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11151103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les teories, termes i conceptes bàsics i els moviments contemporanis de l'educació, aprofundint en l'àmbit geogràfic d'Espanya i Catalunya. | A1 A3 |
B1 B3 |
C5 |
Comprendre teories i moviments contemporànies de l'educació. | A1 A2 |
B1 B3 |
C5 |
Estudiar els models històrics més importants de l'evolució de l'educació. | A1 A2 |
B1 |
C5 |
Valorar la importància de l'educació en la seva diversitat de tasques educatives sabent traslladar a l'anàlisi de la realitat i a la pràctica, els models estudiats teòricament. | A1 A2 |
B1 |
C3 C5 |
Analitzar la realitat educativa del S.XX i XXI (agents educatius, educació no formal...) | A1 A13 |
B1 B13 |
C3 C5 |