Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA | Codi | 11152018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
1. El context com a àmbit de la funció pedagògica | 1.1. La importància del context en la tasca dels professionals de l'educació 1.2. Formació, educació i organitzacions 1.3. La formació, l'educació: conceptes clau |
2. Disseny, execució i avaluació de processos de formació | 2.1. Diagnosi i anàlisi de necessitats formatives 2.2. El Pla de formació 2.3. L'execució i l'avaluació de la formació |
3. Gestió de la qualitat educativa | 3.1. Conceptualització 3.2. Models per a gestionar la qualitat educativa 3.3. Estratègies per a gestionar la qualitat educativa 3.4. Estratègies per a gestionar la qualitat educativa |
4. Formació i desenvolupament professional | 4.1. Formació permanent: principis, paradigmes i alternatives 4.2. Desenvolupament professional: processos i alternatives 4.3. La pràctica reflexiva com a instrument de millora |