Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ORIENTACIÓ PROFESSIONAL |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ORIENTACIÓ PROFESSIONAL | Codi | 11152108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Cinquè | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
14 | 21 | 35 | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
6 | 12 | 18 | |||||
Pràctiques de camp/sortides |
|
10 | 10 | 20 | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
10 | 15 | 25 | |||||
Atenció personalitzada |
|
10 | 0 | 10 | |||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Proves pràctiques |
|
2 | 0 | 2 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |